·  Gratis verzending  ·  100+ jaar ervaring  ·  Persoonlijke service

Veelgestelde vragen

Bestellingen

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Zijn de gegevens die ik voor een account in moet vullen veilig bij Gerritsma Interieur

Zeker. Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site. Voor meer informatie verwijzen we je door naar onze Cookies & Privacy pagina.

Wat zijn de algemene voorwaarden als ik iets wil kopen bij Gerritsma Interieur?

Op verkopen middels de webshop zijn de Algemene voorwaarden voor webshop-aankopen van toepassing. Deze vind je op de desbetreffende pagina.

Betaling

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

Voor betalingen werken wij samen met betalingsprovider Mollie. Zij bieden de optie om een veilige betaling te verrichten via iDEAL, Bancontact (Mister Cash), creditcard of gewoon per bankoverschrijving.

Is het betalen veilig?

Ja, alle gegevens worden veilig door betaalprovider Mollie verwerkt en versleuteld.

Verzending

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden veilig verstuurd en aangeboden door PostNL. U kunt er tevens voor kiezen om uw bestelling op één van de meer dan 2000 PostNL-afhaalpunten op te halen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten nemen wij voor onze rekening. Al uw online bestellingen worden goed verpakt, gratis verzonden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Gerritsma Interieur is gevestigd in Assen (Drenthe). Het is altijd mogelijk om langs te komen in onze showroom om uw bestelling af te halen.

Hoe snel wordt mijn bestelling verstuurd?

De levertijd verschilt per product. Voor een gemiddelde levertijd verwijzen we u door naar de desbetreffende productpagina.

Ik woon niet in Nederland. Versturen jullie ook naar het buitenland?

Gerritsma Interieur levert wereldwijd. Indien u niet in Nederland woont of verblijft, kunt u dus alsnog een bestelling plaatsen.

Bijwerken van …
  • Geen producten in je winkelmand.